Συνέντευξη με την νεαρή ηθοποιό Τιτίκα-Ποθητή Μαρίνου


Μια μικρή αλλαγή στο μενού, από αυτές που ξεκινάμε και ελπίζω να προχωρήσουμε από Σεπτέμβριο. Την σημερινή συνέντευξη μας την παραχωρεί μια νεαρή ηθοποιός που την είδαμε φέτος στην παράσταση «Ελευθέριος Βενιζέλος, η ζωή μου» με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μόρτζο και την Γιούλη Ζήκου. Η Τιτίκα υποδύεται την ερωμένη του Βενιζέλου, Παρασκευούλα Μπλουμ με ιδιαίτερη χάρη και μπρίο.

 Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής "Μαίρης Βογιατζή-Τράγκα" και του τμήματος Σκηνοθεσίας της σχολής Κινηματογράφου "Ευγενίας Χατζίκου". Έχει επίσης παρακολουθήσει μαθήματα Υποκριτικής στο "θέατρο των Αλλαγών" και στο θεατρικό εργαστήρι "Κωμαστές". Συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις από το 2002: "Οι Εκκλησιαζουσες" του Αριστοφανη, σκηνοθεσία Γιάννη Συναιδη στο θέατρο "Κάτω από τη Γέφυρα", " Αιδοιων μονολογοι" της Ηβ Ενσλερ, διδασκαλία Αντώνη Λουδαρου στο "θέατρο των Αλλαγών", Ή δολοφονία του Μαρα" σκηνοθεσία Γιάννη Συναιδη στο χώρο τέχνης "Πυξίδα" , "Μικρός Πρίγκιπας" του Αντ. Εξπερυ, σκηνοθεσία Γιάννη Συναιδη στο θέατρο "Εν Αθηναις" κ.α. Καθώς και σε παραστάσεις στα πλαίσια της δραματικής σχολής: "Ω Ελλας ηρώων χώρα", διδασκαλία Αθηνας Καμπάκογλου στο θέατρο "Εναστρον" και στο "Ελιαρτ" στο φεστιβάλ κωμωδίας 2014, "Η Τελετή" του Παυλου Ματεσι, σκηνοθεσία Μανου Αντωνίου στο θέατρο "Εναστρον" κ.α. Επαγγελματικες θεατρικές συμμετοχες: "Όταν ο Θεόφιλος συνάντησε την ερωτευμένη απελπισθείσα" του Γιαννη Σολδατου, στο θέατρο "Τέσσερις εποχές" σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόρτζου, τη θεατρική σεζόν 2014-15. "Η μωβ κορδέλα" του Χρηστου Ναουμ, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Κωνσταντόπουλου, στον πολυχώρο Τέχνης "Ασωμάτων" 2016.

Έχει παίξει στις ταινίες μικρού μήκους: "Γλυκό όνειρο" του Ε. Κουζουνα, "Με δύναμη από την Κηφισιά" των Κεχαϊδη - Χαβιαρά άσκηση σπουδαστών του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, "Η Αρκούδα" του Άντον Τσέχωφ σκηνοθεσία Θ. Κωνσταντόπουλου, "Παρακαλώ ας μείνει μεταξύ μας" των Ρήγα-Αποστόλου Σκηνοθεσία Θ. Κωνσταντόπουλου, "Το όνειρό μου", Σενάριο-Σκηνοθεσία Ε. Κερολάρη και συμμετείχε στην ταινία μεγάλου μήκους "Interruption" του Γ. Ζώη, καθώς και στις τηλεοπτικές σειρές "Μυστικά της Εδέμ", "Κλεμμένα όνειρα" κ.α. ως βοηθητική ηθοποιός.

Ας την «ανακρίνουμε» λοιπόν:



Παρά το μικρό της ηλικίας σου, έχεις συμμετοχές σε αξιόλογες συνεργασίες στο θέατρο και στονν κινηματογράφο. Πες μας ποια συμμετοχή σου ξεχωρίζεις και γιατί;

Σας ευχαριστώ πολύ, αλλά ακόμα είμαι στα πρώτα μου βήματα. Τη φετινή θεατρική σεζόν 2016-17, είχα τη χαρά να συμμετεχω στην επιτυχημένη παράσταση "Ελευθέριος Βενιζέλος, η ζωή μου", που σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί ο μεγάλος δάσκαλος Γιάννης Μορτζος και αυτή είναι η συμμετοχή που ξεχωρίζω



Η τηλεόραση έχει παιξει μικρό ρόλο ακόμα στη ΄ζωή σου. Γιατί

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής, πέρα από κάποια μικρά περάσματα, δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία για κάποιο ρόλο στην τηλεόραση.



Πως βρέθηκες να κάνεις θεατρικές σπουδές και σπουδές σκηνοθεσίας;

Η επιλογή των σπουδών μου, ήταν κάτι που είχα αποφασίσει από νωρίς. Από πολύ μικρή, είχα αγάπη στο θέατρο και στην τέχνη γενικότερα. Διάβαζα θεατρικά κείμενα, οργανωνα παραστάσεις και μοιραζα ρόλους, ενώ με γοήτευε και ο κινηματογράφος.



Έχεις συνεργαστεί και γνωρίζεις αρκετούς ηθοποιούς. Ποιος σε έχει επηρεάσει περισσότερο;

 Έχω την τύχη, ο αγαπημένος μου δάσκαλος από τη δραματική σχολή Γιάννης Μορτζος, να με επιλέξει μόλις αποφοιτησα να συμμετεχω στην παράσταση "Όταν ο Θεόφιλος συνάντησε την ερωτευμένη απελπισθεισα" και φέτος για 2η φορά, βρέθηκα μαζί του στη σκηνή, στον "Ελευθέριο Βενιζέλο", όπου συνεργαζομαι και με την επίσης αγαπημένη μου δασκάλα από τη δραματική σχολή Γιούλη Ζήκου. Είναι δύο ηθοποιοί και σκηνοθέτες που θαυμαζω πολύ και μπορώ να πω ότι για μένα είναι επιρροή και παράδειγμα ως καλλιτέχνες και άνθρωποι.



Τι είναι αυτό που κάνει έναν ηθοποιό να νοιώθει ευτυχισμένος/επιτυχημένος;

Κατά την άποψή μου, ευτυχία για έναν ηθοποιό, είναι η επαφή με τα θεατρικά κείμενα και οι μαγικές στιγμές πάνω στη σκηνή ερμηνεύοντας ρόλους που σε εμπνέουν, μαζί με άξιους συνεργάτες. Επιτυχία είναι η συμμετοχή σε παραστάσεις με διάρκεια και αποδοχή από το κοινό



Ποιός είναι ο ρόλος που ονειρεύεσαι να παίξεις;



Οι ρόλοι που ονειρευομαι να ερμηνευσω είναι πολλοί, κυρίως του κλασικού ρεπερτορίου. Με γοητευουν ιδιαίτερα οι ηρωίδες του αγαπημένου μου συγγραφέα, Tennesie Williams





Το θεατρικό "Ελευθέριος Βενιζέλος" στο οποίο συμμετείχες τελείωσε για φέτος. Πες μας τις εντυπώσεις σου.



Ναι, έκλεισε αυτή η θεατρική σεζόν και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Ξεκινήσαμε το Σεπτέμβριο του 2016, με περιοδεία σε φεστιβάλ της Αττικής και στην Κρήτη και συνεχίσαμε όλο το Χειμώνα στο θέατρο "Τέσσερις εποχές - Γιάννης Μορτζος". Δόθηκαν 123 παραστάσεις και παρακολούθησαν 6.000 θεατές. Είναι μια παράσταση μάθημα ιστορίας και η μεγαλύτερη επιτυχία είναι οι αντιδράσεις του κόσμου, η συγκίνηση και η αγάπη γι αυτή τη δουλειά.



 Ποιον ηθοποιό θαυμάζει και θα ήθελες να δουλέψεις μαζί του;



Είναι πολλοί οι ηθοποιοί που θαυμαζω και μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία για μελλοντικές όμορφες συνεργασίες. Δεν θα ήθελα να αναφερθω ειδικά σε κάποιον, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί αξιόλογοι στο χώρο μας.



Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα άμεσα σχέδια είναι η περιοδεία που θα πραγματοποιήσουμε το Σεπτέμβριο, με την παράσταση "Ελευθέριος Βενιζέλος, η ζωή μου" σε διάφορα μέρη της Ελλάδας



Τι συμβουλή θα έδινες στους νέους που ονειρεύονται να ακολουθήσουν τα βήματα σου;



Σας ευχαριστώ, αλλά κι εγώ είμαι ακόμα στην αρχή. Θα έλεγα απλά, να ακολουθήσουν το όνειρό τους, με αγάπη και συνέπεια.
Εμείς ευχόμαστε ότι καλύτερο στην Τιτίκα γιατί της αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου