Και οι νέες εκδόσεις από την ΠΝΟΗ συνεχίζονται:

 «Έστω κι έτσι» είναι ο τίτλος του ψυχογραφικού-κοινωνικού μυθιστορήματος με στοιχεία μυστηρίου της Αρετής Βεργούλη που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πνοή.

Οπισθόφυλλο
Στην Αθήνα του 2012, εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο Φέιζαρ, ένας μεγαλοεπιχειρηματίας μουσουλμάνος της Κομοτηνής, προσλαμβάνει μια ιδιωτική ερευνήτρια για να βρει τη χαμένη από χρόνια γυναίκα του. Μέσα στην αναζήτηση αυτή, η αφήγηση μετακινείται από τον μεγάλο κόσμο της Αθήνας, Κέρκυρας, Λονδίνου, Μαδρίτης, στον μικρόκοσμο του ήρωα. Η συλλογική κρίση της ελληνικής κοινωνίας είναι ένας καθρέφτης της προσωπικής κρίσης που βιώνει εκείνος. Βεβαιότητες θρυμματίζονται και σχέσεις διαρρηγνύονται. Όμως προκύπτει και μια πρόκληση για ανατροπή, για μετάφραση της κρίσης σε ευκαιρία· για μια ζωή χωρίς ψευδαισθήσεις, χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς υψωμένα τείχη, χωρίς διακρίσεις με βάση το χρώμα και το θρήσκευμα.

Βιογραφικό Συγγραφέα
Η Αρετή Βεργούλη γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Ψυχολογία στην Αθήνα και στην Κύπρο, και τώρα διατηρεί ιδιωτικό γραφείο ως ψυχολόγος – ψυχοθεραπεύτρια. Το «Έστω κι έτσι» είναι το πρώτο της μυθιστόρημα και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.

Θα παίξουμε ένα παιχνίδι.
Εγώ θα μετρώ αντίστροφα κι εσύ θα μετακινείς τα πιόνια.
Ακολούθησε τους κανόνες.
Οπισθόφυλλο
Ύστερα από το «Εκεί Που Πετάει Ο Νους», ο Χάρης Βασιλάκος επιστρέφει με την «Κλεψύδρα», ένα καθηλωτικό μυθιστόρημα από τις Εκδόσεις Πνοή.
Με φόντο τα Αναφιώτικα, η «Κλεψύδρα» είναι μια περιστρεφόμενη ιστορία γύρω από τον χρόνο και τη χαοτική αναζήτηση της αγάπης. Μία διεισδυτική αποτύπωση στον ψυχισμό της σύγχρονης κοινωνίας του Χρηματιστηρίου, της διαφθοράς, της οικονομικής κρίσης και της ανθρώπινης απληστίας.
3 κινηματογραφικές λήψεις με κεντρικό άξονα την οικογένεια Βερνάρδου, τα ένοχα μυστικά της και τα παιχνίδια της μοίρας. 3 κάδρα ενός στιλιζαρισμένου ερωτικού δράματος με αποχρώσεις ψυχολογικού θρίλερ, που εκτυλίσσεται στους κόλπους μίας διεφθαρμένης ελίτ.  
Οι προβληματικοί χαρακτήρες, εγκλωβισμένοι ασφυκτικά σε κλειστοφοβικές σκέψεις και βίαια διλήμματα, ραμμένοι σε ένα διαρκές παιχνίδι με την υπαρξιακή αγωνία, έλκονται από αυτό που τους τρομάζει. Μία αλλαγή ρόλων που φανερώνει στους ήρωες το τέρας που κρύβουν, οδηγώντας τους στην ακροβασία μεταξύ πραγματικού και κατασκευασμένου. 
Μια μελαγχολική και ρετρό Πλάκα στήνει το πλαίσιο της αντίστροφης μέτρησης, μέσα στο οποίο η κυνική πραγματικότητα θα πλέξει τον κύκλο της, μέχρι να ρίξει τους τίτλους του τέλους…

Βιογραφικό Συγγραφέα
Γεννήθηκε στις 17 Απριλίου 1984 στη Σπάρτη. Σπούδασε στο τμήμα Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου έλαβε και Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Δυσλεξία. Το 2017 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο το Πρόγραμμα Κατάρτισης στο Management.

«Ομπρέλες στη βροχή» είναι ο τίτλος του αστυνομικού μυθιστορήματος του Στάθη Βλαχάκου που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πνοή.

Οπισθόφυλλο
H βροχή που έπεφτε δυνατή, συνοδευόμενη από ισχυρό άνεμο, είχε ως αποτέλεσμα να κρύψει τα στοιχεία που χρειαζόταν ο επιθεωρητής Tζόναθαν Σπάλτον για να αποκαλύψει την ταυτότητα του δολοφόνου. Σαν να πήρε κάποιος μια τεράστια γομολάστιχα και να έσβησε τα πάντα. Το μόνο που διευκόλυνε κάπως την έρευνά του, ήταν πως οι δολοφονίες είχαν κοινά χαρακτηριστικά και διαπράχθηκαν όλες στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο. Εκτός της έλλειψης στοιχείων, ο επιθεωρητής έπρεπε ν’ αντιμετωπίσει την κοινή γνώμη, τον κυβερνήτη που ήθελε να ανεβάσει τη δημοτικότητά του, τον νομάρχη που συνέλεγε επιτυχίες για να τις χρησιμοποιήσει στις επικείμενες εκλογές, και τον δήμαρχο. Ένας ολόκληρος μηχανισμός που δεν μπορούσε να λειτουργήσει αν ο Σπάλτον δεν έδενε τον δολοφόνο χειροπόδαρα, για να μπορεί να τον περιφέρει στην πόλη –συνοδεία της άρχουσας τάξης πάντοτε– σαν ατραξιόν περιοδεύοντος θιάσου.
Πάντοτε η λεπτομέρεια είναι αυτή που ανοίγει την κερκόπορτα και σπρώχνει τον δολοφόνο στο λάθος. Και ο Σπάλτον είχε όσφρηση λαγωνικού και την απαιτούμενη τύχη. Γιατί η τύχη είναι αυτή που καθορίζει τις τύχες μας.

Βιογραφικό Συγγραφέα
Ο Στάθης Β. Βλαχάκος είναι ιατρός, διευθυντής στον Ακτινοδιαγνωστικό Τομέα – Κέντρο Μαστού, του Νοσοκομείου  Άγιος Σάββας – ΚΗΝ Ν. Κούρκουλος.
Ασχολήθηκε με τη μουσική και τη ζωγραφική, με σπουδές στη «Scuola di Musica e di Perfezionamento Chitarristico»,  με δάσκαλο τον Franco Brambatti  και στο «Centro di Arte Pittura e Scultura», με δάσκαλο τον Gino Vigotti.
Συμμετείχε σε διάφορα φεστιβάλ μουσικής ως σολίστ κιθαρίστας και ως μέλος μουσικών συγκροτημάτων. Συνέθεσε μουσική και τραγούδια για δίσκους προσωπικούς και άλλων δημιουργών, καθώς και μουσική για ταινίες μεγάλου μήκους.
Δραστηριοποιήθηκε στον χώρο της ζωγραφικής, με πολυάριθμες συμμετοχές σε ομαδικές εκθέσεις καθώς και σε ατομικές, με διακρίσεις, επαίνους και διεθνή βραβεία.
Αρθρογράφησε σε ημερήσιο και εβδομαδιαίο Τύπο και υπήρξε ανταποκριτής στην Ιταλία του μουσικού περιοδικού «TAR».
Τα τελευταία έτη ασχολείται με τη συγγραφή παιδικών βιβλίων και μυθιστορημάτων για ενήλικες, μερικά εκ των οποίων επιμελείται εικαστικά, όσον αφορά το εξώφυλλο και την εικονογράφηση.Το αστυνομικό μυθιστόρημά του «Ομπρέλες στη βροχή» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.

Μετά την επιτυχία του βιβλίου του "Από μέσα πεθαμένοι", ο Γιάννης Κυζιρόπουλος επιστρέφει με ένα αλληγορικό αστικό μυθιστόρημα, ένα σκοτεινό παραμύθι με τίτλο "Στη γη της αιώνιας θλίψης" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.

Οπισθόφυλλο
Ο Ιάσονας και οι φίλοι του πασχίζουν να επιβιώσουν σε μια Αθήνα που μαστίζεται από λιμό. Στην προσπάθειά τους να βρουν τροφή πέφτουν σε ενέδρα, με αποτέλεσμα να χάσει τους συντρόφους του. Ο ίδιος καταφέρνει να διαφύγει και κάνει σκοπό της ζωής του να πάρει εκδίκηση. Στην πορεία γνωρίζει έναν μυστηριώδη ξένο που θα αλλάξει όλα όσα νόμιζε πως ήξερε, καθώς και τον έρωτα της ζωής του. Μέσα από ζωντανές περιγραφές, αναδρομές στο παρελθόν και αλλεπάλληλες ανατροπές, ξετυλίγεται μαεστρικά μια αλληλουχία γεγονότων η οποία οδηγεί την πλοκή προς μία κορύφωση που έχει χτιστεί από την πρώτη κιόλας σελίδα.
Πρόκειται για μια ιστορία για τις ιδέες, τον έρωτα, την αγάπη, την ελευθερία, τη νομοτέλεια που διέπει τον κόσμο και την αναζήτηση του νοήματος της ύπαρξης. Οι κεντρικοί χαρακτήρες μοιάζουν παγιδευμένοι σε μια σκακιστική παρτίδα στον χωροχρόνο, και μας κάνουν να αναρωτιόμαστε κατά πόσον μπορούμε να ελέγξουμε τη ζωή και τη μοίρα μας. Ένα αλληγορικό αστικό μυθιστόρημα, ένα σκοτεινό παραμύθι, που ακροβατεί ανάμεσα στον ωμό ρεαλισμό της καθημερινότητας και τον ρομαντισμό μιας άλλης εποχής, εμπνευσμένο από την κλασική λογοτεχνία. Ένα βιβλίο γι’ αυτούς που έχουν χάσει κάτι δικό τους για πάντα, για όσους έχουν την ανάγκη να αισθανθούν. Ένα βιβλίο για τους μοναχικούς νοσταλγούς του επέκεινα
 «Δεν είμαστε τίποτε άλλο παρά δέντρα που στέκουν αγέρωχα, μονάχα μέχρι να τα κατακρεουργήσει ο αδυσώπητος πέλεκυς της ζωής, με τρόπο που μόνο εκείνη ξέρει. Κι αν τύχει και σταθούμε τυχεροί, και πέσουμε σε χέρια εργατικά, ίσως τότε, τουλάχιστον, προκύψει κάτι όμορφο απ’ αυτή την τόσο αναπάντεχη τραγωδία…»


Βιογραφικό Συγγραφέα
Ο Γιάννης Κυζιρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1994. Σπούδασε στη Γεωπονική σχολή του ΑΠΘ και πραγματοποίησε το μεταπτυχιακό του στη Φαρμακευτική Αθηνών. Μετά τη δυναμική και πολλά υποσχόμενη είσοδό του στον χώρο της λογοτεχνίας με το «Από Μέσα Πεθαμένοι» το 2017, τώρα μας δίνει το δεύτερο μυθιστόρημά του «Στη γη της αιώνιας θλίψης» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου